رئيس روابط عمومي استانداري يزد:آمار صحيح از ضروريات برنامه ريزي هاي كلان كشوري است

مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد در حاشيه ديدار با جمعي از خبرنگاران و اصحاب رسانه و جرايد محلي و كشوري استان بر استفاده از پتانسيل بالاي رسانه ها در ترويج فرهنگ صحيح سرشماري دربين مردم تاكيد كرد.

به گزارش كميته روابط عمومي و تبليغات استان، سيد عبدالمجيد قائم محمدي در نشست با اصحاب جرايد و رسانه هاي استان يزد كه در محل دفتر روابط عمومي استانداري يزد برگزار شد با اشاره به برگزاري سرشماري عمومي نفوس و مسكن در آبان ماه سال جاري گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در توصيه هايي ارزشمند، نقش آمار صحيح را در برنامه ريزي ها مورد تاكيد قرار داده اند كه اين موضوع بايد چراغ راهي براي همه مسئولان و دست اندر كاران باشد.

مسئول تبليغات ستاد سرشماري استان يزد با بيان اين كه آنچه مسلم است اجراي طرح سرشماري نفوس و مسكن در بخش هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي تاثير گذار خواهد بود افزود: لذا لازم است نقش مهم و متعالي سرشماري نفوس و مسكن سال جاري به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در اجراي اين طرح عظيم حضوري فعال داشته باشند.

وي با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رساني سازنده و موثر به مردم اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان پرچمداران عرصه هاي آگاهي و اطلاع رساني وظيفه خطيري را در موضوع سرشماري و تبيين اهميت همكاري مردم با ماموران سرشماري بر عهده گرفته اند.

قائم محمدي با قدرداني از همكاري سازنده اصحاب جرايد با مجموعه مديريت استان اظهار داشت: اميد مي رود با توجه به فرصت محدود باقيمانده تا زمان اجراي طرح سرشماري، نشريات استان همچون گذشته ياري رسان مسئولان در تبيين جايگاه و نقش مردم در اجراي موفقيت آميز طرح عظيم سرشماري عمومي سال 1390 باشند.

مشاور استاندار يزد با بيان اين كه آمار صحيح از ضروريات برنامه ريزي هاي كلان كشوري است بر اهميت تبيين اين موضوع براي آحاد افراد جامعه توسط رسانه ها تاكيد كرد.

سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1390 هم زمان در سراسر كشور دوم لغايت بيست دوم آبان ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا